Witaj nieznajomy
Koszyk:
0 produktów - 0,00 zł
Produkt
Ilość
Cena
 
 
   
Wyszukaj   w 
FAQ

 

1. Jak złożyć zamówienie?
Należy najpierw się zarejestrować, w przypadku posiadania już u nas konta – zalogować.

Zamówienie zagraniczne prosimy składać poprzez e-mail lub telefon.


Wybór produktów do koszyka
Każdy interesujący Cię produkt możesz dodać do koszyka klikając na "koszyk" przy produkcie.
Wszystkie towary które znajdują się w koszyku są sumowane i jest podana się ich łączna wartość (bez uwzględnienia kosztów transportu).
W każdej chwili możesz kliknąć "koszyk" aby przejrzeć zawartość koszyka i zmienić jego zawartość lub złożyć zamówienie.

Wybór p
łatności i dostawy
Kliknij w koszyku ikon
ę "do kasy" .
zostaniesz poproszony o podanie formy dostawy oraz p
łatności

Potwierdzenie z
łożenia zamówienia
Po wyborze formy p
łatności i dostawy otrzymasz e-mail potwierdzający odebranie zamówienia.

P
łatność
Po z
łożeniu zamówienia, jeśli wybrana metoda zapłaty to przedpłata pojawi się strona zawierająca informacje potrzebne do wykonania przelewu. Towar wyślemy po weryfikacji płatności..

W razie jakichkolwiek pyta
ń, prosimy o kontakt poprzez e-mail bądź telefonicznie.

 

 

2. Ile czasu będę czekać na przesyłkę?

Na czas oczekiwania na przesyłkę składa się:

- czas kompletowania przesyłki (do 24h w dni powszednie)

- czas dostawy : poczta do 7 dni roboczych, kurier do 48h w dni robocze

Przy płatności przelewem na konto bankowe doliczany jest czas otrzymania wpłaty na konto. Aby przyspieszyć okres oczekiwania na przesyłkę, można przesłać wygenerowane przez bank elektroniczne potwierdzenie przelewu na adres info@galaktyka.com.pl.

 

3. Czy mogę łączyć zamówienia?
Zamówienia można łączyć. Należy wysłać e-mail na adres info@galaktyka.com.pl z informacją o numerach zamówień oraz danymi osobowymi.

 

4. Czy mogę otrzymać fakturę VAT?
Tak. Przy sk
ładaniu zamówienia należy zaznaczyć opcję „chcę fakturę VAT”

 

5. Czy mogę złożyć zamówienie w inny sposób?
Zamówienia można składać:

- telefonicznie 042 639 50 18

- drogą mailową info@galaktyka.com.pl

- fax. 042 639 50 17

- przez stronę www.galaktyka.com.pl

 

6. Jaką mogę mieć pewność, że zamówienie zostało poprawnie złożone?
Po złożeniu zamówienia powinieneś otrzymać na podany adres e-mail informację o złożonym przez Ciebie zamówieniu (produkty, koszty oraz adres). Jeśli nie otrzymałeś e-maila, skontaktuj się Działem Obsługi Klienta info@galaktyka.com.pl lub tel. 042 639 50 18


7. Wasza strona zawiera błędy lub źle się wyświetla.

Jeśli korzystają Państwo z przeglądarki Internet Explorer nasza strona może źle funkcjonować.

Polecamy zainstalowanie jednej z poniższych przeglądarek, które zapewnią stabilnośc działania:

Firefox http://www.mozilla-europe.org/pl/firefox/

Chrome http://www.google.com/chrome?hl=pl


8. Kiedy otrzymam książki zamówione w przedsprzedaży?

Książki zamówione w przedsprzedaży otrzymają Państwo, gdy tylko będą dostępne w naszym magazynie. Jeśli zamawiają Państwo jednocześnie inne tytuły,  paczka dotrze do Państwa w momencie, gdy skompletujemy wszystkie zamówione książki.

proszę czekać
 
Wyniki sondy:



 
 
Zapytaj eksperta
 
 
Wypełnij formularz, aby zadać pytanie naszemu ekspertowi.
Imię i nazwisko
*
Firma
 
E-mail
*
Telefon
 
Temat pytania
*
Treść pytania
*
 
 
 
 
* - pola obowiązkowe
Newsletter
 
 
Wpisz swój adres e-mail oraz zaznacz tematy, które Cię interesują. Od tej pory będziesz na bieżąco informowany o nowościach, zapowiedziach i wydarzeniach z wybranego działu.
Twój e-mail
 
 
 
 
Oceń tę książkę
 
 
Oceń książkę:
1 2 3 4 5
Wpisz swoją opinię:
*
 
 
 
 
* - pola obowiązkowe
zamknij Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.