Najczęściej zadawane pytania

Należy najpierw się zarejestrować, w przypadku posiadania już u nas konta – zalogować.
Istnieje także możliwość składania zamówień bez logowania i rejestracji.
Zamówienie zagraniczne prosimy składać poprzez e-mail lub telefon.


Wybór produktów do koszyka
Każdy interesujący Państwa produkt można dodać do koszyka klikając na "koszyk" przy produkcie (o ile jest dostępny).
Wszystkie towary, które znajdują się w koszyku są sumowane i podawana jest ich łączna wartość.
W każdej chwili można kliknąć koszyk, aby przejrzeć jego zawartość lub złożyć zamówienie.

Wybór płatności i dostawy
W koszyku istnieje możliwość wyboru formy płatności oraz dostawy.

Potwierdzenie złożenia zamówienia
Po pomyślnym przejściu ścieżki koszyka, otrzymają Państwo e-mail potwierdzający przyjęcia zamówienia.
W razie jakichkolwiek pytań, prosimy o kontakt poprzez e-mail bądź telefonicznie.

Na czas oczekiwania na przesyłkę składa się:
- czas kompletowania przesyłki: do 2 dni roboczych,
- czas dostawy : poczta do 7 dni roboczych, kurier DPD do 48h w dni robocze
- czas kompletowania przesyłki w okresie 20 listopada - 14 stycznia: do 7 dni roboczych

W okresie 15 listopada – 15 stycznia okres wysłania paczki może wydłużyć się do 10 dni roboczych.
Wynika to z:
15 listopada – 24 grudnia: okresu świątecznego
25 grudnia – 15 stycznia: inwentaryzacji

Przy płatności przelewem tradcyjnym na konto bankowe doliczany jest czas otrzymania wpłaty na konto. Więcej o metodach płatności tutaj.

Tak, zamówienia można łączyć. Należy wysłać e-mail na adres sekretariat@galaktyka.com.pl z informacją o numerach zamówień oraz danymi osobowymi.

Zamówienia można składać:
- telefonicznie 42 639 50 18
- drogą mailową sekretariat@galaktyka.com.pl
- przez stronę galaktyka.com.pl
- osobiście w siedzibie wydawnictwa (Łódź, ul. Żeligowskiego 35/37)

Po złożeniu zamówienia powinni Państwo otrzymać na swój adres e-mail informację o złożonym przez siebie zamówieniu (produkty, koszty oraz adres).

Jeśli nie otrzymali Państwo wiadomości, proszę wejść na stronę:
http://galaktyka.com.pl/sprawdz-status-zamowienia i podać adres e-mail, który wpisali Państwo podczas składania zamówienia oraz numer zamówienia.

Jeśli nie pamiętają Państwo powyższych danych, prosimy skontaktować się z Działem Obsługi Klienta poprzez e-mail: sekretariat@galaktyka.com.pl lub telefonicznie pod numerem 42 639 50 18 wew. 306.

Tak. Przy składaniu zamówienia należy zaznaczyć opcję „Chcę otrzymać fakturę”.

Jeśli korzystają Państwo z przeglądarki Internet Explorer nasza strona może źle funkcjonować.
Polecamy zainstalowanie jednej z poniższych przeglądarek, które zapewnią stabilnośc działania:
Firefox https://www.mozilla.org/pl/firefox/
Chrome https://www.google.com/intl/pl/chrome/

Książki zamówione w przedsprzedaży otrzymają Państwo, gdy tylko będą dostępne w naszym magazynie. Jeśli zamawiają Państwo jednocześnie inne tytuły, paczka dotrze do Państwa w momencie, gdy skompletujemy wszystkie zamówione książki.