Fotografia produktowa. Od przedmiotu do martwej natury. Wydanie rozszerzone i zaktualizowane

Bestseller
data wydania: 20 marca 2013
dane szczegółowe: ZOBACZ WIĘCEJ
cena detaliczna:
69,90 zł
Produkt dostępnY
Przedpłata
Paczkomaty
9,90 zł
Kurier DPD
12,90 zł
Pocztex Kurier 48
13,80 zł
Odbiór własny
(Łódź, Żeligowskiego 35/37)
0,00 zł
Płatność przy odbiorze
Kurier DPD
15,90 zł
Pocztex Kurier 48
17,90 zł
Odbiór własny
(Łódź, Żeligowskiego 35/37)
0,00 zł

OPIS KSIĄŻki:

Chcesz robić doskonałe zdjęcia produktowe – ucz się od najlepszych w tym zawodzie!

Oto 52 fascynujące fotografie, na których przedmioty codziennego użytku przedstawione są w niezwykły sposób. Jak wykonać takie zdjęcia? Eberhard Schuy odpowiada na to pytanie, szczegółowo i zrozumiale omawiając genezę powstania tych prac, począwszy od wyboru rekwizytów, poprzez aranżację sceny, a na ekspozycji kończąc.

Autor dzieli się także niezbędną wiedzą i zdradza wiele sztuczek, które zazwyczaj przekazują sobie tylko specjaliści.
Dowiedz się, nad czym należy się zastanowić przed przystąpieniem do realizacji sesji produktowej i jak połączyć ze sobą przedmiot, ideę i oświetlenie, by uzyskać wspaniały obraz. Fascynującą częścią warsztatu fotograficznego E. Schuya jest umiejętność odwzorowania najdrobniejszych detali wybranych elementów, dzięki czemu stają się one głównym tematem zdjęcia.

Niezależnie od tego, czy będziesz przeglądał zamieszczone w tej książce duże fotografie jak zdjęcia w albumie, czy też od razu zaczniesz przygotowywać własne aranżacje – ta publikacja trwale cię zainspiruje do tworzenia wyjątkowych zdjęć produktowych!

Dzięki zamieszczonym w książce rysunkom, pokazującym sposób oświetlenia sceny za pomocą określonych rodzajów lamp, łatwo przeanalizujesz fotografie i zrozumiesz, jak kształtowano oświetlenie. Przekonasz się, że zwracające uwagę zdjęcia można tworzyć za pomocą bardzo prostych środków. Opisom wielu fotografii towarzyszą nie tylko objaśnienia techniczne związane z ich realizacją, lecz także komentarze dotyczące samego pomysłu i koncepcji ukazania przedmiotu.


Drugie wydanie Fotografii produktowej zawiera 22 nowe aranżacje, będące przykładami komercyjnych realizacji takich tematów jak: fotografowanie szkła, mody, żywności i biżuterii.
Autor nie tylko szczegółowo opisuje aranżacje samych scen, ale omawia także  sposoby edycji obrazu w Photoshopie i wykorzystywane techniki maskowania oraz łączenia warstw. Niewielkim zmianom uległa również część teoretyczna książki.

Książka zawiera informacje o: 

  • różnicach w wykonywaniu fotografii przedmiotów, zdjęć produktowych i martwych natur
  • elementach procesu powstawania fotografii
  • aranżacji i oświetleniu przedmiotów
  • tworzeniu efektu ruchu na zdjęciach
  • szczegółach decydujących o charakterze zdjęcia
  • tworzeniu odbić, kropli i pary wodnej
  • przedmiotowej fotografii aktu i zabawie ze światłem
  • sposobach edycji zdjęć w Photoshopie

 

Eberhard Schuy w swojej książce prowadzi nas przez kolejne etapy powstawania zdjęcia, od doboru właściwego oświetlenia, poprzez tworzenie kompozycji przykuwającej uwagę, po nadanie obrazowi określonego charakteru. Autor zgłębia techniczne i sprzętowe niuanse, ale przede wszystkim prezentuje zasady rządzące fotografią produktową. W nowym wydaniu Schuy więcej miejsca poświęcił również edycji obrazu w programach graficznych i wyjaśnieniu aspektu ruchu na zdjęciach.
Marcin Grabowiecki, Fotopolis.pl

Fragmenty książki na portalu Fotopolis.pl - część I
Fragmenty książki na portalu Fotopolis.pl - część II
Recenzja książki na portalu PlanetaSztuki.pl

fragment książki:

pobierz FRAgment pdf

Autor KSIĄŻki:

Eberhard Schuy zajmuje się fotografowaniem przedmiotów i wykonywaniem zdjęć na potrzeby przemysłu. Zdobywał doświadczenia w agencji reklamowej i przedsiębiorstwie produkcyjnym, a obecnie już od wielu lat pracuje jako fotograf niezależny. Prowadzi także warsztaty i internetowe kursy fotograficzne. Jego sposób pracy polega na maksymalnym wykorzystaniu środków czysto fotograficznych i jedynie minimalnej edycji obrazu w programie graficznym.

dane szczegółowe

Liczba stron: 328
Format: 190 x 240
Oprawa: miękka
ISBN: 978-83-7579-264-5
Data wydania: 20 marca 2013

patroni medialni:

cena detaliczna:
69,90 zł
Produkt dostępnY
Przedpłata
Paczkomaty
9,90 zł
Kurier DPD
12,90 zł
Pocztex Kurier 48
13,80 zł
Odbiór własny
(Łódź, Żeligowskiego 35/37)
0,00 zł
Płatność przy odbiorze
Kurier DPD
15,90 zł
Pocztex Kurier 48
17,90 zł
Odbiór własny
(Łódź, Żeligowskiego 35/37)
0,00 zł